Direktlänk till inlägg 31 mars 2012

Förlåt...

Av Natalja - 31 mars 2012 22:50

Fy och bläk va jag har misskött bloggen denna veckan.

Det har varit lite mycket kan man säga.

Om jag ska gå in på alla detaljer så kommer jag garanterat skrämma bort hälften av alla läsare.

Jag kör en snabbgenomgång, precis som på melodifestivalen.


Onsdag:

Föräldrargrupp och BVC besök
Ridtur på Latin

Theo fick feber och kräktes efter vaccinationssprutorna.


Torsdag:

Körde till Börjes för att inhandla eltråd och sånt


Fredag:

Red Bella igen

Mammafika i Ramdala plus promenad

Äta ute med jobbet


Lördag:

Skånebesök

Långpromenad.


Jag hade tänkt att rida idag men vi fick ett smakprov på aprilvädret.

4 grader, blåst och snö!!!! Burr! Nä, jag tror Latin var lika glad som slapp ge sig ut i detta oväder.


å så några bilder från veckan som gått.











I morgon tänkte vi färdigställa hagen (om det inte blir jordbävning eller något liknande) PLUS att jag tänker göra något med var och en av flockmedlemmarna. Tills dess, ha det bäst     

 
 
Ingen bild

Martina

1 april 2012 14:37

Stackars lilla Theo som blev dålig av sprutan! Hoppas att han mår bättre nu :)
Kram

 
Sandra

Sandra

1 april 2012 15:35

Hehe, nä det brukar ju inte vara så poppis på dressyrbanan. Tur han är pensionär nu så man bara kan tycka att det ser helkul ut! Men han är oförskämt pigg för att vara en äldre herre ;)

http://www.finpixia.se

 
Sandra

Sandra

1 april 2012 15:37

Glömde.. nästa gång du planerar åka ut och hälsa på Sofia och om du har tid vill Lookie gärna ha massage (Om du fortfarande håller på) Jag kan vara barnvakt så länge Söt-Theo håller sig i vagnen :)

http://www.finpixia.se

 
Ingen bild

Natalja

1 april 2012 22:16

Martina: Ja då, nu är han pigg och glad igen : ) Kram kram

Sandra: Härligt att han fortfarande har spring kvar i benen.
Jag har inte masserat på ett tag men tänkte komma igång med det igen nu i vår å Lookie får gärna vara den som är först : )
Vi får höras!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalja - 25 maj 2018 19:45


I veckan hade vi besök av Hovslagaren. Han tyckte vi skulle plocka av skorna på Walle. Näää, tänkte jag, jag får ju snart börja rida igen!!Men min Hovis är en klok gubbe som själv gjorde en stor operation för några år sen och han tyckte jag skulle ta...

Av Natalja - 21 maj 2018 20:07


    Den här våren blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. En misstanke ledde till ett besök på vårdcentralen som sen skickade mig till gynmotagningen. Tre veckor senare operation...Läkarna hittade en gigantisk cysta på ena äggstocken. De har a...

Av Natalja - 15 mars 2018 11:51

När stressen tar över och sätter kroppen i obalans finns det en hel uppsjö av metoder att bli lugn igen. Jag har jobbat mer eller mindre aktivt mot detta i snart två år. Det är en lång tid och jag känner mig inte helt 100 än. Jo tankarna har jag gans...

Av Natalja - 19 februari 2018 11:58

VAB för 4:e veckan!!!       Hästarna vilar sig i form....       Å det gör jag med      Men det ska vi strax ta å ändra på!! Har insett hur viktigt bloggen faktiskt är. Både för mig och andra    Så nu kör vi igång igen!!Häng ...

Av Natalja - 4 januari 2018 22:21

    Vi klarade nyår helskinnade!! Det är väl enda nackdelen med lösdrift, att det blir lite bökigt att få in alla hästar under tak vid tolvslaget.  Jag hade klurat ett tag på hur vi skulle lösa det hela och min plan fungerade.  Jojje och Fr...

Presentation


En stor, en liten
å så en mittemellan!

Latin

    

Svenskt Halvblod 1995 - 2015

e: Tamburin ue: Lansiär 

"Walle" Amazing Warrior

        

Svenskt halvblod född 2011

e: Warsteiner ue: Highlight

"Jojje" Little George

Shetlandsponny född 2008 

okänd härstamning  

Frami fra Ekeberg

  

Islandshäst född 2010

e: Nökkvi fra Efri-Raudalaek

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

19 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards