Direktlänk till inlägg 9 november 2008

Fars dag!

Av Natalja - 9 november 2008 00:36

En gråmulen vårdag 1991 fick jag min första häst.
Det var en fjordingkorsning som hette Max, han var 4 år och ganska envis : ) 


Jag kommer inte ihåg om jag tackade min pappa för att han köpte Max till mig....

Jag vet inte ens om jag någonsin har tackat honom för allt han gjort för mig och mitt hästintresse....


Bättre sent än aldrig.... ( fast jag borde ha sagt det här för länge sen! )


Tack Pappa för Max!

Tack för alla timmar du suttit på läktaren när vi tränat!

Tack för alla mil du kört oss!

Tack för all hjälp jag har fått både under min uppväxt och även nu!

Tack för att du har hjälpt och stöttat mig under alla dessa år!

Utan dig hade jag inte varit den jag är idag!


Du är världens bästa Pappa!



 
 
Ingen bild

Pappsen

9 november 2008 10:35

Tack Natalja
Det är alltid trevligt att bli ihågkommen lite extra ibland. Du ska veta att jag har många trevliga minnen från när du föddes till idag. Jag kommer också ihåg all uppskattning du har gett mig genom åren......
Tänker på dom trevliga stunderna tillsammans
även när det har varit regnigt, kallt och snöigt.....det har varit många fina och soliga dagar som har förgyllt tillvaron
lite extra precis som just denna dag, även om det är lite dimmigt i Fagersta idag.
Vi ser framemot nyåret.
Natalja DU är världens bästa dotter.
Tack för att du finns och minns.

 
Ingen bild

Caroline

9 november 2008 13:59

naw.. så fint!

 
Ingen bild

Natalja

9 november 2008 20:50

Tack Pappsen!
Det var väldigt fint svarat!

Många kramar till er i norr från oss i söder

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalja - 25 maj 2018 19:45


I veckan hade vi besök av Hovslagaren. Han tyckte vi skulle plocka av skorna på Walle. Näää, tänkte jag, jag får ju snart börja rida igen!!Men min Hovis är en klok gubbe som själv gjorde en stor operation för några år sen och han tyckte jag skulle ta...

Av Natalja - 21 maj 2018 20:07


    Den här våren blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. En misstanke ledde till ett besök på vårdcentralen som sen skickade mig till gynmotagningen. Tre veckor senare operation...Läkarna hittade en gigantisk cysta på ena äggstocken. De har a...

Av Natalja - 15 mars 2018 11:51

När stressen tar över och sätter kroppen i obalans finns det en hel uppsjö av metoder att bli lugn igen. Jag har jobbat mer eller mindre aktivt mot detta i snart två år. Det är en lång tid och jag känner mig inte helt 100 än. Jo tankarna har jag gans...

Av Natalja - 19 februari 2018 11:58

VAB för 4:e veckan!!!       Hästarna vilar sig i form....       Å det gör jag med      Men det ska vi strax ta å ändra på!! Har insett hur viktigt bloggen faktiskt är. Både för mig och andra    Så nu kör vi igång igen!!Häng ...

Av Natalja - 4 januari 2018 22:21

    Vi klarade nyår helskinnade!! Det är väl enda nackdelen med lösdrift, att det blir lite bökigt att få in alla hästar under tak vid tolvslaget.  Jag hade klurat ett tag på hur vi skulle lösa det hela och min plan fungerade.  Jojje och Fr...

Presentation


En stor, en liten
å så en mittemellan!

Latin

    

Svenskt Halvblod 1995 - 2015

e: Tamburin ue: Lansiär 

"Walle" Amazing Warrior

        

Svenskt halvblod född 2011

e: Warsteiner ue: Highlight

"Jojje" Little George

Shetlandsponny född 2008 

okänd härstamning  

Frami fra Ekeberg

  

Islandshäst född 2010

e: Nökkvi fra Efri-Raudalaek

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

19 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards